czwartek, 19 maja 2016

Słodko

Witam Was kochani
Niektórzy z Was wiedza, że bardzo lubię nie tylko jeść, ale i piec ciasta, szczególnie upodobałam sobie dekorowanie tortów lukrem plastycznym, bo daje on bardzo dużo możliwości, pozbierałam kilka ostatnich tortów którym udało mi się zrobić zdjęcia. Oto prezentacja :-)

Tort niczym zapakowany prezent z okazałą kokardą



Mój urodzinowy z kratką a'la burberry

Tort dla myśliwego...odgadł, że to tropy dzika ;-))))


zrobienie szyszek nie jest rzeczą prostą



Klasycznie, bez szaleństw dla starszego pana na urodziny,

widać,że lubię robić różyczki ;-)


Dla dwóch takich co to czołgi lubią


To ja idę zrobić karpatkę :-), a za Was wszystkich którzy są na diecie ściskam kciuki abyście w niej wytrwali :-)

Pozdrawiam cieplutko :-)



17 komentarzy:

  1. O Ty kusicielko jak przy takich widokach można być na diecie. Honoratko jestem niepoprawnym łasuchem i te widok to uczta dla moich oczu. Pozdrawiam słodziutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Honoratko jesteś tak wszechstronną osóbka te dekoracje na torach mnie urzekł bardzo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam na diecie nie jestem, choć bardzo by się przydała, a karpatkę uwielbiam/y. Szybko u nas znika :) Dekoracje śliczne, ja nie potrafię, choć masa wydaję się łatwym materiałem do tworzenia (ale jeść to jej nie jadam za słodka).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to za tortami nie przepadam ale najpierw jem oczami więc patrząc na takie dekoracje na pewno pysznie smakują :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuuudne :))) Az szkoda je jesc :))) Pieknie wychodza Ci te torciki Kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne i apetyczne ;-) pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. Napatrzylam się na te cudowne pyszności aż chcę się zjeść .Dieta ścisła tylko zostały zdjęcia.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Napatrzylam się na te cudowne pyszności aż chcę się zjeść .Dieta ścisła tylko zostały zdjęcia.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie, na diecie nie jestem, więc z przyjemnością ogladam :)
    Przepiękne - chyba najbardziej ujął mnie tort dla myśliwego - wiem, ile jest roboty z różyczkami, więc mogę sobie wyobrazić pracę nad szyszkami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Na szczęście mnie wystarczy samo patrzenie i podziwianie, bo za tortami nie przepadam :-)
    Mnie się najbardziej podoba ten z czerwoną kokardą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Skusiłabym się na kawałek. :) Piękne te Twoje torty a i zapewne smaczne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne torciki i ozdoby, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju jakie piękne tory, aż żal ich kroić, dzieła sztuki :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. zobaczyłam tort i przybiegłam! patataj!
    ale jakbym wiedziała, że zamierzasz zdewastowac mi dietę...to chyba bym się zastanowiła... ;-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestes wszechstronnie uzdolniona !
    Torcik ___ prezencik oraz burberry , chetnie bym przyjela :)

    OdpowiedzUsuń