niedziela, 15 maja 2016

Romantycznie

Dzień dobry
Lalę uszyłam, jest całkiem duża i przytulaśna :-)



 Buzia malowana farbkami z zalotnym serduszkiem :-)

W minionym czasie złapałam też za szydełko, a to na prośbę koleżanki która chrzciła córeczkę i szybciutko udziergałam dla niej opaskę na główkę z kwiatuszkiem kanzashi.





Kiedyś z zupełnych nudów i bardzo szybciutko zrobiłam krokusy z krepiny. Włożyłam je do ciemnozielonych, nie potrzebnych filiżanek, skromna ozdóbka w sam raz na stolik czy biurko :-)



Powstały także krepinowe różyczki, baaardzo dużo ich było ;-)




Pozdrawiam cieplutko :-)





14 komentarzy:

  1. Lala obłędna a szydełko kwiaty wow!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te krepinowe kwiatki robisz Żyrafko!
    A lala słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obled !!!!! Jakie cuda stworzylas. Opaska jest przesliczna a o reszcie to nie mowie.
    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnóstwo piękna tutaj mamy: Lala przytulaśnie piękna, opaska urocza, jeszcze tylko zdjęcie z modelką, a kwiatuszki po prostu cudowne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuudna lala :)) Idealna do tulenia :))Opaska Sliczna :)) A kwiatuszki Twoje to juz wiesz ,ze wszystkie Uwielbiam :)))) Piekne :)) Pozdrawiam Cie niedzielnie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochanie kwiatki zrobiłaś jak żywe, a lalunia jest bardzo pocieszna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna lala :) taka do kochania :) a róże są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rozpływam się nieustająco nad twoimi "uszytkami" :-)
    ale kwiatki....krepina.... szeroki aspekt działalności

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite są Twoje kwiatki :)
    W pierwszej chwili myślałam , że są prawdziwe. Wyglądają idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, czym bardziej się zachwycać - lalką, kwiatami, czy opaską ? Ale wiem, co wszystkie twoje dzieła łączy- perfekcja :)
    Pozdrawiam
    A najbardziej mi się podoba "kiedyś z zupełnych nudów..." :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kwiatki , ala lalka jest mega. Dawno mnie tu nie było , ale prace są rewelacyjne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń