niedziela, 27 kwietnia 2014

Martynka i Siosiołek :-)

Witam cieplutko :-) całkowicie zawładnęła mną tegoroczna wiosna, tak więc poszłam na spacer z moimi szyjątkami:-).
Oto przedstawiam Wam malutką elficzkę-Martynkę i wiernego osiołka Siosiołka:-)


Ubrana na zielono laleczka już dawno temu chodziła mi po głowie tylko ładnego zielonego materiału nie miałam

Pomysł na osiołka znalazłam na stronie Stylowi.pl, jest tam tylko opis wykonania, wykroje robiłam sama no i chyba nie źle mi to wyszło :-)

6 komentarzy:

  1. Pieknie Ci wyszlo! Siosiolek jest debesciak moj ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :) Osiołek wyszedł bombowy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, masz to tego talent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana jestem pełna podziwu na Twoją kreatywnością :) piękne rzeczy :) a laleczka nazywa się jak moja córka :*

    OdpowiedzUsuń